tirsdag 9. desember 2014

Sommerminne

Det er lenge siden jeg har oppdatert bloggen, og det har vel i grunnen streifet meg at jeg kan gjøre det litt lettere for meg selv ved å skrive kortere blogginnlegg innimellom. Herved settes planen i verk!

Jeg skulle gi bort babyteppet fra i sommer og hadde lyst til å gi det en passende innpakning som minnet om sommeren. Et søtt lite mini-blåskjell hektet seg fast på teppet da jeg hadde det med som strikketøy på stranda og ble med hjem, og det hadde jeg lyst til å bruke, men jeg visste ikke helt hvordan. Gaveinnpakning er egentlig ikke min sterke side. Men jeg hadde igjen noen smårester av Pickles organic cotton fra teppet, pønsket litt og plutselig ble det et lite bilde.


Pakkesnøret er også en garnstump som ble til overs. Papiret hadde jeg tatt vare på etter en tur hos blomsterhandleren i sommer fordi fargen var så fin, og dermed var faktisk alt av materialer til innpakninga gjenbrukt eller resirkulert. God følelse! Når et nytt lite liv fødes på kloden føles det liksom ekstra viktig å ta vare på miljøet og klimaet vårt.



                                                   Voilá! Jeg ble veldig fornøyd :)

9 kommentarer:

  1. Så fin innpakning. Og jeg liker godt tanken om å ta ekstra godt vare på kloden når det kommer nye mennesker til verden! Det trenger vi vel alle å huske på :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Maria! Det var gøy, for jeg er vanligvis temmelig klønete når det kommer til gaveinnpakning :D

    SvarSlett
  3. Lekker innpakning! Og teppet var flott det også. ;)

    SvarSlett
  4. Det er så stilig når innpakningen står i stil med gaven. Her var det godt gjennomført :):)

    SvarSlett
  5. Meget fin indpakning og god ide at lade et lille billede vokse frem :-) Jeg - ja jeg er en klovn til at pakke gaver ind, men det er tanken, der tæller ;-)

    SvarSlett
  6. Kjekt å få en sånn gjennomtenkt gave. Og de flotteste kortene lager du selv! :)

    SvarSlett
  7. Så gjennomtenkt og flott gave!

    Gaveinnpakking er heller ikke min sterke side, kjente sist på det idet gavene skulle sendes avgårde i går i posten. Jeg får skylde på posthånderinga, hehe!

    SvarSlett
  8. Rålekkert! Jeg synes også det er veldig morsomt å få til pene pakker, men ikke alltid jeg treffer like godt ;-)
    Godt nytt år!

    SvarSlett
  9. Oi, for et fint og personlig kort! Jeg skal på bursdagsfest nå på fredag - takk for inspirasjon!

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...